joi, 7 februarie 2013

Lucruri surprinzatoare pe care trebuie sa le stii inainte de a deveni Reprezentant AVON

Pot spune ca sunt dependenta de AVON. Cu mult timp in urma, cand eram doar un client obisnuit, era pentru mine ca de Craciun de fiecare data cand Reprezentantul meu imi lasa o noua brosura la usa. Cu siguranta am cheltuit foarte multi bani de-a lungul timpului pe produsele AVON, dar intotdeauna m-am simtit impacata pentru ca stiam ca asa pot ajuta o femeie din zona mea de resedinta, decat sa ma duc sa cumpar produsele cosmetice obisnuite de mall.
M-am gandit de mult ori la posibilitatea de a deveni Reprezentant, dar nu ajungeam niciodata sa ma si inscriu. Acest lucru a durat pana cand m-am mutat, iar situatia mea financiara s-a schimbat in rau, moment la care am inceput sa iau in considerare optiunea de a deveni Reprezentant AVON. Imi doream sa am macar niste bani in plus, de cand nu mai aveam posibilitatea sa ma duc la munca. Stiam ca n-o sa devin vreo milionara din vanzarile facute cu AVON, dar m-am gandit ca asa as avea macar niste bani in plus.
Am stabilit o intalnire cu un Reprezentant AVON din zona, am primit materialele necesare si m-am apucat de treaba.
In cazul in care nu stii, procesul parcurs de Reprezentantul AVON este urmatorul:
1. Distribuie brosurile clientilor.
2. Colecteaza comenzile de la clienti si plaseaza o comanda mare la un pret cu discount direct la AVON.
3. Dupa receptionarea produselor, acestea sunt sortate si impachetate.
4. Livreaza personal comenzile clientilor si aduna banii.
5. Plateste contravaloare comenzii la AVON, pastrand discount-ul pentru aceasta.
Pare o treaba buna, nu? Spune si tu: Vreau sa devin Reprezentant AVON!
Vreau sa devin reprezentant Avon

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu